Оплатив підписку по рахунку, але доступу не отримав — в чому проблема?
Дата публікації:
Якщо ви оплатили «Вчасно.Звіт», але доступ до сервісу не активувався, не хвилюйтесь — усе вирішується.
Оплата по рахунку обробляється до 1 робочого дня після фактичного надходження коштів на рахунок. Саме тому доступ може з’явитися не миттєво.
Якщо не активувалась підписка після оплати, обов’язково повідомте техпідтримку «Вчасно.Звіт» — надішліть нам платіжну квитанцію або реквізити платежу. Це дозволить нам перевірити оплату, пришвидшити активацію та надати вам доступ до сервісу.
Якщо ж минув 1 день, а ви все ще не отримали доступ, або «Вчасно.Звіт» не працює після оплати, напишіть нам — ми все терміново з’ясуємо та активуємо підписку:
Або зателефонуйте:
+38 044 392 03 00
+38 063 460 53 33
+38 050 416 53 33
+38 067 460 53 33