Що робити, якщо не додається банк у «Вчасно.Звіт»?

Дата оновлення:

Якщо ви додали банк у «Вчасно.Звіт», але бачите порожній рахунок — це нормально. Синхронізація банку може тривати до 2 годин. Після завершення всі ваші платежі автоматично підтягнуться в сервіс.

Але якщо банк не додається або дані не зʼявляються надто довго, це може свідчити про помилку підключення банку.

Що робити? 

  • Спробуйте повторно підключити банк до «Вчасно.Звіт»
  • Запустіть синхронізацію ще раз

Якщо проблема не зникає — зверніться до нашої служби турботи, і ми швидко допоможемо. Ми на зв’язку 🧡

Приєднуйтесь до «Вчасно.Звіт» вже зараз!

Отримайте доступ до зручного сервісу для подання звітності, обліку доходів, а також сплати податків без зайвих зусиль

декоративний малюнок лисиці

Зв'яжіться з відділом продажів

Наша команда з радістю допоможе знайти рішення саме для вашої компанії

Замовити консультацію
декоративна галочка

Звʼяжіться з відділом підтримки

Наші менеджери завжди раді допомогти з питань роботи сервісу, реєстрації та технічних налаштувань - звертайтеся!

Замовити консультацію